piątek, listopada 03, 2006

odchodzę

25 października, 2006 roku - odłączyłem się od organizacji Świadków Jehowy. Po usłyszeniu od byłego nadzorcy obwodu w odpowiedzi na moje pytanie "Czy moje dane osobowe są gdziekolwiek przechowywane / przetwarzane?" słów "Nie masz na to dowodów", oraz po stwierdzeniu że w wykładzie przed moim chrztem zostały wypowiedziane słowa ( chociaż za cholerę nie mogę sobie tego przypomnieć, może ze względu na wzruszenie ), że oddaję się na służbę Jehowie oraz Jego organizacji - zwątpiłem w czyste intencje wyżej wymienionej. W chwili obecnej żyję własnym życiem, pamiętając że owi "przyjaciele" w organizacji byli moimi przyjaciółmi tylko wtedy, kiedy leżało to w ich interesie i ciesząc się jednocześnie, że posiadałem dość rozbudowane kontakty z ludźmi "spoza" organizacji. Dziś to oni są przy mnie, za co szczerze dziękuję Bogu.

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

To dobrze, ze masz to juz za soba. Tak czy inaczej to zawsze jest przykre kiedy traci sie znajomych (nie pisze przyjaciol, bo raczej z tego co wywnioskowalam nimi nie byli). Wspaniale, ze masz przyjaciol na zewnatrz, to bardzo wazne. Nie trac jednak kontaktu z Bogiem, bo od tego zalezy Twoje zbawienie. Zadna religia anitez Organizacja wbrew temu co sama o sobie mowi nie jest arka, arka jest Chrystus i tylko przez niego mozna zblizyc sie do Boga. Pozdrawiam i zycze Ci Bozej opieki i prowadzenia.
Zajrzyj czasem do mnie na http://droga-prawda-zycie.blog.onet.pl

Anonimowy pisze...

Bardzo dobrze że odszesłeś bo widac nie za bardzo rozumiesz co jest prawdziwą istotą bycia ŚJ.

Anonimowy pisze...

A ja gratuluję odwagi... Teraz już pewnie tylko z górki

Anonimowy pisze...

Ja też myślę, że Bogu nie są potrzebni ludzie, którzy chcą być niezależni i "wyzwoleni". Myślisz, że tylko Ty masz rozterki, zwątpienia i tak zwane dołki? Każdy je ma, ale tylko ten kto nie umie sobie z nimi poradzić, to odpada. Zasada jest taka, że trzeba poświęcać czas na studium Biblii, aby nabierać sił do dalszego przeciwstawianiu się wpływowi tego "świata".
Każdego chętnego do lepszego poznania nauk Świadków Jehowy, zapraszam do siebie:

KLIKNIJ TU: Spis tematów