piątek, sierpnia 18, 2006

rotfl: elitarne wesela.

Przepraszam bardzo - ale takiej "gratki" na weselach Świadków Jehowy jeszcze nie widziałem.

Adres: ==tu-znajdziesz-link=

Wybaczcie, ale moim zdaniem to jest już żenujące, żeby odwołując się do pobudek religijnych oraz chęci pozostania "czystym" w oczach Bożych kręcić interes, w dodatku posługując się imieniem Jehowy. Może jeszcze salon ślubny - z szyldami w stylu "Świadkowie Jehowy" i "stroje zgodne z zaleceniami biblijnymi". W tym miejscu oczywiście parę wersetów biblijnych oraz artykułów ze strażnicy.

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

musze z Toba porozmawiac mam 21 lat Kobieta mam kilka pytan

Anonimowy pisze...

Wiesz, ludzie nie są doskonali.

Anonimowy pisze...

jestem SJ i zakochalam sie w katoliku.co mam zrobic?

Anonimowy pisze...

powiedziec jej zeby odeszła od sekty...

Anonimowy pisze...

POPIERAM NIECH ODEJDZIE OD SEKTY;)